Friday, October 16, 2020

"Sturm-NoHAB" locomotive PC graphic artwork

above:  'Juci'bácsi's fantasy development artwork; 'Sturm'-NoHAB (Di3.) 
VIP 1990 for 'Circular Defense' conception of Hungarian landscape by MÁV & Kurrus companies. Addition equipped the WW-two twechnologies; Emerson-Electric Emerson-250CE-2 Consolidated-Vultee B-24H 'Liberator's nose turret and North American B-25J "Mitchell' waist turret with .5 cal Browning 12,7 mm MGs. "Juci'bácsi" grafikai agyfingása; a "Roham"-NoHAB az 1990-es évek elején a magyar önálló Védelmi Doktrínában meghirdetett "Körkörös Védelem" koncepcióhoz. A MÁV Északi Járműjavító Rt. és a HM "Kurrus" harcjárműtechnikai ZRt. általi közös kivitelezésben különböző repülő, vasúti és harcjármű valamint tankolástechnikai berendezésekkel felszerelve.

Blogger megjegyzése Hu. textFantáziám és grafikus tudásom képzelménye; A volt MÁV fővonali M61 sorozatszámú Svéd gyártmányú NoHAB-GM Di.3,"Egy igazán Illiberális (nem szabadságpárti) a Béke és különleges jogrendben alkalmazható 'Kormányzati Előfutó' old-timer MÁVMH "Sturm-Nohab" dízel-elektromos meghajtású harcimozdony Sverigéből, Trollhättan-iparvárosból (Manósapka) "Trollfalva"-ról nem a Bértrollnyikok által összerakva. Főfegyverzetként az orrába beszerelt 'Emerson' Co. által gyártott, beépített forgatható 250-CE típusú lőtoronnyal 2 x 12,7 mm (0,5 cal.) 'Browning' M2 ne. gpu-kkal az É. amerikai  liberális (szabadságpárti) gyártócég 'Consolidated' B-24J "Liberator" nehéz bombázógépből, utólag lövegstabilizátorral valamint 'Zeiss' lézer és koicidenciális távmérőkkel felszerelve, a két oldalán a 'North American' B-25H "Mitchell" köz. bo. szimplex 0,5 cal. oldal/törzs-lövész/rádiós/megfigyelő páncélüveges négy lőállással, valamint II. Világháborús U.S. NAVY 'Kollmorgen' tejó. felderítő-periszkóppal és 40 mm-es 2 x 7 csöves 'Krupp' ködgránátvetővel valamint kiegészítő tűzvezető 'Hella' fényszórókkal felszerelve. A közelelhárításhoz 2 x 2 db. párhuzamosított 7,62 mm (0,3 cal.) 'Colt' M4 géppuskákkal ellátva. Ezeken kívül az egy plexi kupolában (asztrodóm) ellátott még a 'Kollsman' csillagászati libella-szextáns az elktronikai összeomlás eseténi navigációhoz és CAS/Tüzér támogatáshoz PAB-2M szükséges tüzér tájolóműszerrel, a biztosított szabad vonalszakaszok földrajzi ko-ordinátáinak és a vágányívek radiánjának pontosítása végett. A szükség eseténi vizuális jeladásra két oldalon EKSzR szines fényjelző-patron kazetták szolgálnak. A személyzetet 40 mm-es többrétegű elektromosan fűthető "Salgó" homlok-páncélüveg és 20 mm vastag páncél oldalüveg védi, míg a kiegészítő 30 mm-es homlok 15 mm-es oldal Német RM "Wotan" acélpáncélzat a belső és külső karosszéria réteg közé lett beszerelve. 'Knorr-Bremse' fék és ABS + 'Gyöngyösi'-féle bogártetem csúszásgátló kiegészítő berendezés rendszerekkel felszerelve. Félautomata vonatbefolyásoló rendszerrel és a Svájci 'Hasler-Bern' regisztráló sebességmérő és időóra sebességtartó "Tempomat" automatával kiegészítve.  Komplett Híradó és Vezetésbiztosító C3i rendszerrel felszerelve: InterCom, HH Morse, RH, URH adó-vevők, Link-16, Titkosított géptávíró, Fax, CB-rádió. Vonali tájékozódás;  'Collins' rádiónavigáció, kiegészítve a szovjet ARK-10 rádióiránytűvel valamint 'Garmin' GPS műholdas navigációs rendszerrel. A 'Szaratov' típusú harcjármű navigációs rendszer, felspékelve egy a pontos Navigáció alapját képező 3-szabadságfokú 'Sperry' giroszkóp és gyorsulásmérő rendszeren alapuló, 2-2+1 gimbalos repeater (ismétlő)  tájoló-rózsával és kiegészítő 6000' vonásos Szovjet PAB-2M tüzértájolóval szerelten + 1 ellátva. Magyar MOM tripodos Gi-B2 giroteodolittal felszerelve a pályamérnöknek a földrajzi  vaspályairány és a sínegyenesség és lejtés  megállapításához. Az IBM számítógép konfiguráció kompletten 4 CRT-vel és szkenneres szines lézernyomtatóval biztosítja a Híradó - Navigációs és Harcászati feldatok összehangolt végrehajtását. Fiókos térképtár átvilágító asztallal. Négy irányban Svéd 'Hasselblad' 6 x 6 box-kamerák elhelyezve. Nagylátószögű és zoomolható Japán 'JVC' Videokamera a 2 orr-részben. 'Gamma' gyártmányú VSz - NATO AVB (NBC) védelmi rendszerrel, Fertőtlenítő zuhanyzóval, 2 WC-vel 2 Mosdóval, mini 'Hajdú' Mosógéppel és 'Airbus' Catering ellátórendszerrel felszerelve. A 16 hengeres "V" elrendezésű GM-EMD 2-ütemű dízelmotor és generátor, hőkibocsájtás csökkentő Titándioxid bevonatú 'Kevlar' hálóval burkolva. A kipufogórendszer Infra-hűtő berendezéssel felszerelt. 'Heros' gyártmányú tűzoltó rendszerrel felszerelve. Pályakotró 'Krupp' acél dózerlapok Wolfram-Kobalt-Króm-Vanádium ötvözetű Acél élekkel.  A géptérben 8 db. lehajtható tábori ágy és 2 kutyaketrec van. - A kitekintő kezelők NVG-al ellátva. A személyzetnek 8 db. II. VH-s USAF 'Aerobonus' pilóta ülő mentőernyő rendszeresítve a vasúti hídról/viaduktról történő vészelhagyó leugráshoz. - Adatai: Szolgálati tömege: 125 tonna, Hatótávolsága: 1000 km, Max. sebessége: 120 Km/ó, Gázlómélysége: 1,5 m lendületből a főkeretig, Cirkálási ideje zárt túlnyomásos térrel: 5 nap. Kezelőszemélyzete: 20 fő; 2 mozdonyvezető "VezérÚr", vonatvezető (navigátor, rádiós), tető-megfigyelő, számítástechnikus, főgépész & segédgépész, pályamérnök, harcászati tiszt (feladat parancsnok), 2 orrlövész, 4 fő oldallövész-megfigyelő, 2 tűzszerész-mü.-felderítő, +2 tsz. Kutya, stewart-szakács, 2 fő K.rendész. Üzemeltetője: KKG - 'Hámán Kató' Fűtőház Budapest. Rendszerbe álllítva: 1977." 
 
Read more: 71.) NoHAB di.3 Sweden Diesel-Electro Locomotive - M61 MÁV mozdony - train models: H0, TT _ versus-similar to Svenska Pvb-301 APC  _ Nohab fan-club _ Henschel A.G.:
https://szextant.blogspot.com/2014/04/71-nohab-di3-sweden-diesel-electro.html

No comments: